Serwis telefonów autoryzowany czy pogwarancyjny

26 listopada 2018 Wyłączono przez Redakcja

Uszkodzeniu ulegają wszystkie modele smartfonów niezależnie od producenta. Nie ma reguły, która potwierdziłaby fakt, iż telefony jednej marki są bardziej podatne na uszkodzenia, a z kolei drugiej nieco mniej. Duża część uszkodzeń, po których niezbędna jest wizyta w serwisie powstaje z winy użytkownika. Jest to najczęściej dostanie się wilgoci do środka urządzenia oraz jego upadek na twardą nawierzchnię, co skutkuje rozbiciem wyświetlacza. Jaki serwis telefonów wybrać, kiedy urządzenie zostało zakupione niedawno i posiada jeszcze gwarancję? Serwis autoryzowany czy może Serwis telefonów komórkowych naprawiający wszelkie uszkodzenia nawet te powstałe z winy użytkownika, który będzie lepszą opcją na teraz, ale również i na przyszłość?

Serwis autoryzowany

Każdy wie, że serwisy autoryzowane, takich producentów jak Apple, Huawei czy Samsung to szereg papierkowej roboty, długie oczekiwanie na odpowiedź oraz często odrzucona prośba o naprawę urządzenia ze względu na uszkodzenia z winy użytkownika. Posiadając gwarancję na telefon w pierwszej kolejności z niej korzystamy. Ponieważ naprawa jest bez kosztowa.

Dodatkowo urządzenia coraz częściej posiadają wady fabryczne lub powstałe bez winy użytkowników uszkodzenia. Serwis rozpatrzy, więc prośbę o naprawę pozytywnie. Trzeba jednak uważać na serwisy autoryzowane.  Jak się okazuje bardzo często starają się naciągnąć klienta na dodatkowe koszty, odrzucając prośbę o naprawę. Nie zdarza się to w nie autoryzowanym serwisie telefonów komórkowych, który zajmie się naprawą każdej usterki. Jednak największą wadą serwisu autoryzowanego jest okres oczekiwania, który często trwa tygodniami. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy wiele osób nie może obejść się bez telefonu komórkowego jest to dla nich niemały problem. Mimo to po naprawie smartfona można oczekiwać, że podczas kolejnej usterki serwis znów za darmo zajmie się jego naprawą.

Technologia

serwis telefonów

Naprawa w przeciągu jednej godziny w serwisie

Co, więc z serwisami pogwarancyjnymi  telefonów?  Oczywiście nie można tutaj mówić o naprawię za darmo, ponieważ gwarancja w takich sytuacjach nie obejmuje urządzenia. Należy także pamiętać, że po naprawie telefonu w tego rodzaju serwisie gwarancja zostanie przerwana. Nawet w przypadku, gdy telefon został zakupiony tylko tydzień czy miesiąc wcześniej. Jednak, co najważniejsze serwis zapewnia naprawę różnego rodzaju usterek. Nie tylko wad fabrycznych, ale również uszkodzeń spowodowanych na przykład rozbiciem ekranu czy zalaniem telefonu. W skład napraw wchodzi także niedziałające wejście słuchawkowe lub wejście USB. Punkty naprawcze oferują części zamienne oryginalne, które nie odbiegają od tych fabrycznych znajdujących się w telefonie. Napraw dokonują specjaliści, bardzo często na miejscu więc można być pewnym wysokiej jakości usług i ekspresowej naprawy.

Na przykładzie serwisu telefonów komórkowych SmartSerwis24 można łatwo stwierdzić, że wybór nieautoryzowanych placówek ma wiele plusów. Skorzystanie z usług takich firm może okazać się lepszą opcją, niż wybór autoryzowanych serwisów. Pamiętajmy jednak, że naprawa telefonu w serwisie nie autoryzowanym, automatycznie zakańcza gwarancję producenta.