Serwis Motorola

Serwis Motorola

15 maja 2020 Wyłączono przez Redakcja

Serwis Motorola

Motorola jest jednym ze światowych producentów urządzeń telekomunikacyjnych. Jednak jej udział w rynku smartfonów nie jest już tak znaczny jak kiedyś. Oferta smartfonów Motorola raczej nie jest bardzo szeroka, ale znajdzie się tam propozycja dla każdego. Bez względu na wybrany model, smartfony Motorola słyną z dużej bezawaryjności i dobrego wykonania. Kiedy już dojdzie do usterki telefonu Motorola, nasz serwis Motorola może usunąć ją szybko. Dostępność części zamiennych jest duża. Największa liczba napraw smartfonów Motorola, może dotyczyć  uszkodzeń mechanicznych i zalań. Staramy się reanimować smartfony, pomagając im odzyskać pełną sprawność sprzed awarii. Również cena naprawy smartfona w serwisie Motorola kształtuje się na poziomie, który sprawia, że jej przeprowadzenie nadal jest uzasadnione ekonomiczne i warto ratować swój telefon.

W standardowym gwarancyjnym punkcie napraw smartfonów Motorola nie znajdziemy wielu usług.

SmartSerwis24, jako pogwarancyjny serwis, stara się uzupełnić braki rynkowe, oferując przeróżne naprawy: te drobne (np. usunięcie blokady FRP) oraz te bardziej skomplikowane (np. wymiana szybki w telefonach Motorola). Niektóre z usług w ogóle nie są przeprowadzane w gwarancyjnym serwisie telefonów Motorola, ponieważ producent nie uznaje tego typu napraw. Trudno określić, co może być głównym powodem, jednak wszystko wskazuje na kwestie czasu oraz zaangażowanie techników serwisu z racji jakości, oraz skomplikowanych procedur. Wszystko odbywa się na zasadzie wymiany modułów, które w całości możemy przemontować do naszego uszkodzonego telefonu Motorola.

Co zapewni nam pogwarancyjny serwis Motorola?

Rozbieranie modułów na części nie leży w gestii serwisu, ponieważ nie są to naprawy, które może zaakceptować producent. W naszej ofercie staramy się dostosować, do klienta utrzymując z nim stałą relację. Był to jeden z bodźców, który zachęcił nas do poszerzania portfolio napraw. Wszystko dlatego, że naszym motto jest satysfakcja klienta, którą staramy się podnosić nie tylko poprzez dobrze wykonaną usługę, ale również zwiększanie asortymentu oraz wykonywanie nowych usług.